Greek Reports (Ελληνικά)
Μύθος και πραγματικότητα για την αξιολόγηση των σχολείων
Οι υψηλές σχολικές επιδόσεις και η σχολική επιτυχία των μαθητών ορισμένων πασίγνωστων ιδιωτικών σχολείων συντελούνται, σε κάθε περίπτωση, με τη διαμεσολάβηση του κοινωνικού-οικονομικού background των υποψηφίων και όχι μέσω της «υψηλότερης» ποιότητας των…
Πριν από ακριβώς 18 χρόνια, τον Αύγουστο του 1999, το δελτίο Τύπου του υπουργείου Παιδείας (υπουργός Παιδείας ο Γεράσιμος Αρσένης) σημείωνε: «Η διαφοροποίηση μεταξύ γειτονικών Λυκείων ερμηνεύεται μόνο με βάση την ποιοτική διαφορά του εκπαιδευτικού έργου.
Το γεγονός αυτό αποκαλύπτει και μια αναγκαιότητα: να εφαρμοστεί η αξιολόγηση των…